Jak pisać ofertę wynajmu lokalu

Mayumi po drugiej stronie lustra, czyli świat w czarno-białą kratkę

Temat: Gdańsk - miejsce na szkolenia, warsztaty, jogę
Witam. Mam do zaoferowania wynajem niezwykłego lokalu na szkolenia, warsztaty, medytacje, praktykę jogi. Oferta dotyczy przede wszystkim wieczorów i weekendów. Miejsce ma wyjątkowy klimat. Jest używane jako kwiaciarnia, gabinet couchingu, czasami restauracja na wyłączność. Ma nawet mech na suficie. Do dyspozycji jest łazienka, mikrofala, plazma podłączona do laptopa do wyświetlania prezentacji. Pomagamy w organizacji warsztatów.
Zdjęcia można obejrzeć na stronie internetowej: http://www.tadamm.pl w zakładce o Tadamm.
Serdecznie zapraszam do współpracy.
Zainteresowani proszeni są o kontakt pod nr telefonu: 58 715 30 01; 515 403 484. Można też do nas napisać: tadamm@tadamm.pl
Katarzyna Dybżyńska
Źródło: rozwoj.net/viewtopic.php?t=547



Temat: lokal czy remiza wiejska???
i tu są zdania podzielone, jeżeli ktoś ma czas i siłę to może organizować wesele w remizie, w restauracji organizatorzy są goścmi i nie muszą latać, żeby wszystkiego dopilnować, od tego mają osobę odpowiedzialną za imprezę.
Obowiązki w remizie:
Wynająć salę
załatwić zastawę i obrusy
załatwić dekoratora (bez dekoracji raczej nie bedzie zbyt pieknie na sali)
załatwić krzesła, chyba że ktoś woli przy ławkach
załatwić obsługę kuchni
załatwić kelnerów
załatwić kogoś kto po imprezie posprząta (albo zrobicie to sami)
kupić przed imprezą wszystkie produkty, które będą potrzebne kucharce do przygotowania potraw
zakupić chemię do łazienek
zakupic alkohol i napoje
zamówić ciasto i tort chyba ze upieka je kucharki
w trakcie wesela trzeba wszystkiego PILNOWAC!!!!!!! czyli czy wszystko jest podane

obowiązki w restauracji:
ustalić menu i szczegoly imprezy
zakupic alkohol i napoje chyba ze lokal ma je w swojej ofercie
zamówić ciasto i tort chyba ze lokal ma je w swojej ofercie
załatwić dekoratora, albo nie jeżeli wystroj jest ok

Mozna zorganzować wesele w sali weselnej, tam jest troche lepiej, bo sale maja na wyposazeniu naczynia, krzesla itp.
I kolejna kwestia: w remizach raczej nie macie co liczyć na klimatyzowane pomieszczenia, chyba ze w odnowionych remizach.
Ale sie rozpisalam, ale to tak ogólnie
Jakby ktos mial jakies pytania prosze pisac, moge doradzic cos w kwestii organizacji przyjec w restauracji (jestem managerem w restauracji i hotelu)
Źródło: forum-slubne.newinspiration.pl/viewtopic.php?t=29


Temat: Jak zbudować swój pierwszy biznes? Poprostu zacznij...

Co do kredytów i banków - ja się orientowałem przy okazji pisania tekstów o wściekłych studentach właśnie Odwiedziłem najważniejsze banki badając sytuację i żaden z banków nie zadeklarował "Tak, studentowi udzielimy kredytu mieszkaniowego".
Nie chodzi sie po duzych bankach bo takie maja duzo klientow i nowych nieszanuja jest jedna oferta z Open finance
http://www.tutej.pl/cms.php?i=20307



Sytuację badałem do spółki z jednym chłopakiem (studiował zaocznie i uwaga - miał pracę!) i nie miał szans na kredyt. To było rok temu. Jeśli teraz coś się zmieniło, świetnie. Ale szczerze wątpię.

jestem w takiej samej sytuacji ale dla banku to za malo niepomogly zapewnienia ze 80%wyplaty bede przeznaczal na rate i zamierzam wynajac lokal chcialem tez podac znajomego jako zyranta ale nie "smierdzial" im student i jego pieniadze
Źródło: 85.128.237.46/forumpi/viewtopic.php?t=22


Temat: Jak napisać ofertę wynajmu lokalu
Witam

Mam może dla niektórych głupie pytanie. Jestem po oględzinach lokalu, w czasie gdy oglądałem lokal nie było szefowej - która jedyna mogła mi podać koszt wynajmu. Zadzwoniłem jakiś miesiąc po obejrzeniu lokalu z zapytanie o poproszenie ceny wynajmu, no i owa szefowa poprosiła mnie o sporządzenie krótkiej pisemnej ofertę wynajmu. Szczerze nie mam pojęcia co mam napisać w owej ofercie i kieruje się właśnie z pomocą do Was. Z góry dziękuję za pomoc.
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=22476


Temat: Władze Magincji!
Pomysł jak najbardziej ciekawy ale chyba mało realny. Oczywiście jestem za wszelkimi inicjatywami tego typu. Pamiętam jeszcze jak wyglądało ostatnie głosowanie w podobnej sprawie, gdzie udział brała sławetna grupa Samoobrony Sosarji. Akurat w tym przypadku ‟na całe szczęście” farsa została przerwana przez atak nekromantów. Dlatego proponuje najpierw wyjść z jakimiś konkretnymi pomysłami a dopiero później organizować zebrania.
Wiem, że były wymienione: podatki, zmiana koloru szat(bez komentarza) ale wydaje mi się to mało atrakcyjne. Nie każdy ma na koncie kilka zer. I obawiam się, że wprowadzenie podatku będzie pierwszym krokiem do upadku i wyludnienia Magnicji, młode postacie nie będą miały z czego zrezygnować, gdyż każda złota moneta w tym stadium jest niesamowicie cenna(o ile nie pomaga jakiś kolega).
Za co konkretnie płacić te podatki? Za chodzenie po ulicy? W Magnicji nie ma wynajmu domów, na Vendorów nałożone już jest 5% lub 10% prowizji(w zależności od tego czy postać należy do gildii Npc. czy nie). A żeby było zabawniej to więcej osób korzysta z banku w wiosce górniczej koło kopalni Minoc. Podwyższyć ceny za składniki magiczne i część wpłacać do kasy? Pomysł nie jest zły ale nie po to jest gildia magów(npc) i chyba ze strony technicznej nie jest zbyt wykonalny, zresztą jak większość powyższych "propozycji". Też bym się chętnie pobawił w politykę i gdyby było wiele więcej graczy również w wojny miast itp. Wiele razy już widziałem propozycje zorganizowania się i obrad ale bez konkretnej oferty zawsze kończy się to siedzeniem i gapieniem na siebie bez celu. I nie mówcie proszę, że najpierw wybierzemy a później się zastanowimy.
A konkluzja jest taka: jeżeli nie macie jeszcze konkretnych, sensownych propozycji to zamiast pisać kto jest za a kto przeciw, zróbcie burze mózgów, skonfrontujcie to z rzeczywistością, następnie przedstawcie w grze na zebraniu i do urn!
Dlatego może zacznę w ten sposób. Na początek dobrze by było skorzystać z licznych ‟trawników” w Magnicji i o ile pozwala na to mechanika przeobrazić je w lokale do wynajmu. Z czego kasa bezpośrednio by płynęła do kufra władz Magnicji. Nie trzeba wiele kombinacji i przy pomyślnych wiatrach GM w odpowiedniej skrzyni generowaliby ilość złota odpowiadającą wartości wynajmowanych lokali(bez wymyślnych skryptów).
Źródło: uoclone.gal.pl/forum/viewtopic.php?t=1495


Temat: Dzień na torze - spotkanie 2009


Ostatnio zgadaliśmy się z KSem, dejv'em że w przyszłym sezonie warto (jednak) by było spotkać się w takich okolicznościach przyrody.

Powiedzmy, ze tak ta rozmowy wygladala...


Z mojej strony proponuję poznań
- długa (powiedzmy) pętla +- 2min

Ja osobiscie pisze sie TYLKO na dluga bo chcialbym jechac samochodem. Jazda motocyklem po torze mnie NIE interesuje.


Boxy / pit stop, kibelki - no i generalnie jako takie zaplecze.
Możliwość pomiarów czasów, wystawienia stewardów (wszystko zależy od tego ile osób by się zdecydowało i jak będziemy wyglądać z kasą)

Potrzebuje kibla, miejsca zeby ewentualnie zmienic kola/klocki i pomiaru czasu. Reszte uwazam za zbedna rozrzutnosc.



Z mojej strony mogę wnieść busa "technicznego", narzędzia etc...
Do tego wszystkiego może dołączą do nas jacyś dealerzy - były by wtedy dostępne testówki, no i wnieśliby jakiś wkład w koszt wynajęcia obiektu.

Proponuje od razu dilerow itd wykreslic z listy potencjalnych sponsorow i liczyc tylko na siebie.


Nie muszę wspominać o wspólnym wieczorku jaki po całym dniu na torze będzie na nas czekał

Wszelkie propozycje i kommentsy wskazane!!

O ile tylko w lokalu n ie bedzie bydla i dresiarstwa to czemu nie... Tylko gdzie potem spac?



słuchajcie - żeby była jasność:
sami nic nie wskóramy, wynajem toru na cały dzień to +- 10000 niestety...
Dlatego trzeba na serio podejść do tematu, pomyśleć kto mógłby pieniądze wyłożyć i co mógłby na tym zyskać (co moglibyśmy - jako organizatorzy zaproponować).
Możliwości jest sporo - potrzeba trochę zapału i chęci.
Właśnie gadaliśmy z Ghostem i zarys takiej imprezy już mamy naszkicowany - zbiorę wszystko do kupy i jutro napiszę
- powiecie co sądzicie, ale z góry mówię że przyda się każda pomoc w organizacji, bo wypadałoby (w takim wariancie) do końca roku przedstawić firmom motocyklowym, dealerom etc jakieś sensowne oferty

ps.: w przyszły weekend (nie w nxt ale 25 - 28 września, też będę w Pzn, możemy się jakoś spotkać (cały weekend będę na torze właśnie)

Moja propozycja.

20-25 osob i bierzemy tor na caly dzien. Oosby towarzyszace jak najbardziej, ale w rozsadnych ilosciach i ten kto je przyprowadza, ten za nie odpowiada i reczy.
Jezdza tylko ci, ktorzy wylozyli kase.
Mnie interesuje tylko godzina na torze, miejsce zebym zmienil kola/klocki i pomiar czasu. Moge jezdzic w czasie gdy motocyklisci beda sie relaksowac, jesc czy cos ten desen.

Moje pytania:
ile dokladnie za wynajem toru?
Co jest wliczone w ta cene?
Źródło: motodriver.eu/viewtopic.php?t=8448


Temat: Transport osób międzynarodowy
Witam
Z początku mówie że wiem iż było dużo takich tematów, ale żaden mi nie odpowiedział na moje pytania, więc zakładam jeszcze jeden. Chodzi mi o transport samochodowy osób (i bagażów oczywiście;)) na liniach Polska Niemcy. Wiem że w czasach t. linii lotniczych jest to mniej opłacalne, ale jednak mam pomysł na to, żeby rozkręcić biznes tego typu:
1. Miasto z którego sie wyjeżdża- Starachowice. W tym mieście(60 000 osób) ludzie bardzo narzekają na przewozy międzynarodowe, ponieważ jedzie z tąd 2-3 busy tygodniowo. Na pozostałe linie trzeba dojechać do kielc (niecałe 50km), a z doświadczenia wiem, że tym którzy nie mają samochodu , a nawet tym którzy go mają sprawia to duży kłopot. Dlatego taki pomysł ma racje bytu.
2. Miasto docelowe-np. kassel- co roku przyjeżdża tam 20 000 osób, a lotnisko jest oddalone o 60 km, nie licząc małego takiego jakby, no...portu, który nie obsługuje nic. Dla studenta, który dopiero uczy sie niemieckiego lepiej jest wsiąść ,,pod domem,, i wysiąść ,,na miejscu,, a nie szukać pociągów czy latac po lotniskach.

I w związku z tym mam kilka pytań:
1. Ile miast powinno być w ofercie? Ile polskich, ile niemieckich, tak żeby było jak najlepiej.
2. Czy w związku z tym np. gdy podjede na dworzec, i z tamtąd zabiorę ludzi, czy muszę mieć podpisaną umowę na takie coś z dworcem?
3. Rezerwacja e-biletów- co gdzie i jak założyć e-stronę z e-rezerwacją.
4. Czy przysługuje jakaś dotacja na założenie takiej firmy- np. na kupno samochodzu, czy wyposażenie go?
5.Gdzie i jakie papiery, aby zacząć. Dodam że dotąd mamy działalność , w której wpisany jest transport międzynarodowy, ale nie wiem czego, bo to nie moja firma;).
6. Jakie licencje będą potrzebne?
7. Co z biurem- mamy lokum,ale nie jest to lokum w centrum, a na osiedlu w głąb centrum, gdzie raczej o klientach nie ma mowy. Czy dobrzebyło by wynająć lokal w centrum- trafia sie akurat taki.
Kilka pytań napisze jeszcze później, ale teraz słówko o taborze do zakupienia:
2 samochody- 15-19 miejsc
1 minibus-d0 10 miejsc
3 przyczepy na bagaż

Posiadamy jednego LT rocznik 1995- maxi długi. dotychczas woził ,,ogórki,, czy nadaje wie w ogóle do przemianowania na busa, czy lepiej sprzedać i kupić lepszego busa?

Uff, ale się rozpisałem,ale pisze dla kogoś ten wątek i musiałem napisać wszystko. Proszę o pomoc, i to jak najlepszą, bo wiem i już nie raz miałem przyjemność uzyskać super pomoc od was forumowiczów.
pozdro
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=9954