Jak ustawić lewy Alt Vista

Mayumi po drugiej stronie lustra, czyli świat w czarno-białą kratkę

Temat: Crysis i DX10 Info na pierwszej stronie

Patch 1.2 wrzucony?
Tak, mam patcha 1.2.1.

O matko, ile razy będę jeszcze to pisał. :kwasny: Odliczasz 4 sekundy i naciskasz lewy alt enter, aż wejdzie w okno. Potem ponownie lewy alt enter i masz normalną grę na full screenie
U mnie to nie działa. Po wciśnięciu alt + enter nic się nie dzieje i cały czas ekran jest czarny.

Znalazłem jednak inny sposób. Gra bez problemu odpala się w trybie 32-bit bez żadnego kombinowania, a w trybie 64-bit odpala się dopiero jak uruchomi się ją w trybie zgodności z Windows Vista SP2. W sumie to nie wiem co daje ten tryb 64-bit w tej grze, jakichś różnic pomiedzy 32-bit, a 64-bit nie zauważyłem. Gra wygląda i chodzi w obu przypadkach tak samo. Natomiast gra na Windows XP w trybie DX9 z wymuszonym Very High chodzi troche lepiej jak na Windows 7 w trybie DX10. W obu przypadkach ustawienia graficzne i rozdzielczość były takie same. W niektórych miejscach Windows XP miał przewagę nad Windows 7 nawet do 5-10 fpsów.
Ten post był edytowany przez ShadowMan dnia: 14 Czerwiec 2010 - 13:28
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=154930



Temat: Pomoc Windows/Vista
O to temat i w nim pare drobnych "trików" Na system Windows i Viste

Trik 1. Ukrywanie Folderów

-Folder możemy ukryć na dwa sposoby. Pierwszy to naciskając na niego PPM a nastepnie własciwości i (ukryty)
- Inny sposob = Zakładamy nowy folder>Klikamy zmień nazwe> A nastepnie naciskamy
Lewy Alt i wpisujemy cyfry na klawiaturze Numerycznej (tam gdzie NUM LOCK)
0160>Zatwierdzamy klawiszem Enter>Teraz klikamy Własciwosci >Dostsowywanie>Zmien ikone> i Z tego Menu wybieramy pustą ikone (bez niczego).

Trik 2. Ukrywanie przycisku wyłącz komputer

-Z menu START wybieramy uruchom>Wpiszcie tam komende regedit i Enter. W oknie odnajdz klucz
HKEY_CURRENT_USERSOFTWAREMICROSOFTWINDOWSCURRENT VERSION POLICIESEXPLORER
-Po prawej stronie okna kliknij PPM z menu kontekstowego wybierz "Nowy"."Wartość DWORD" i wpisz "NoClose"
-Kliknij dwukrotnie nowo utworzoną wartość i w oknie "Edytowanie wartości DWORD" w pole DANE WARTOSCI wpisz "1" i kliknij "OK"
-Wyloguj a nastepnie zaloguj ponownie. Przycisk "Wyłącz komputer powinnien zniknąć".
Powrót do ustawień domyślnych otrzymasz po :"Skasowaniu dodanej wartości do rejestru wartości" "Lub przywróceniu systemu do np. Dnia wczorajszego"

=Narazie na tym koniec , jak znajde ciekawe, lub przypomne sobieto dodam nowe=
Źródło: bajlaga.eu/viewtopic.php?t=842


Temat: Windows XP czy Vista
Cóż, z racji tego, że mam niecałe 17 lat, komputer dzielę z rodzicami i wskutek tego jestem użytkownikiem Visty. Imho XP > Vista pod większością względów.

Vista zżera całe mnóstwo ramu, by piknie działać (z 1024MB robi się ~580MB), niestety jednak jej pikne działanie objawia się głównie poprzez całkiem zarąbistą, jak na OS, grafiką - może po prostu 1GB ramu to za mało na ten system, jednak śmiem twierdzić, że nie jestem wskazać ani jednego procesu, który Vista wykonywałaby szybciej niż swój poprzednik XP. Zwykłe kopiowanie plików - zanim od razu zacząc kopiować, Vista najpierw przez pół minuty zlicza ilość plików i przewiduje czas kopiowania. Ostatnio także zdarzyło mnie się, że przekopiowałem na pendrive dwa filmy - 2 x 700MB. Po zajrzeniu w foldery okazało się, że system widzi tylko jeden film, podczas gdy zajęte było 2 x 700MB. Bez formatu pendrive'a nie przeszło - oczywiście wolałem dokonać tego już pod XP.

Szczerze, Vista pomimo ciągłych aktualizacji zdaje się być nadal trochę zabugowana - dość często zdarza mnie się taki bajer, że pasek narzędniowy wskakuje mi do lewego rogu ekranu, wypychając przycisk start i QuickLaunch; otwarcie eklsopratora powoduje całkiem niezłe konwulsje na ekranie. Receptą na to jest jedynie ctrl + alt + del, zamknięcie explorer.exe i uruchomienie go ponownie.

Dalej, cóż, jeśli masz zamiar dzielić komputer z użytkownikami, uprawnienia których wolałbyś ograniczyć, po krótkim czasie będziesz miał absolutnie dosyć tego, jak co chwila wyskakują Ci monity o zaakceptowanie uruchomienia programu, będącego podprocesem np. komunikatora internetowego. Duża częśc programów będzie wymagała także ustawienia we właściwościach "Uruchom z uprawnieniami administatora" (tak, nawet będąc na dminie musisz zaznaczyć ten prztyczek) - inaczej program w ogóle się nie uruchomi lub. np. nie będzie w stanie zapisać danych na dysk. Dalej ciągnąc, z kontrola konta użytkownika związany jest kolejny bug - istanieją czynności, których, przy włączonej kontroli konta użytkownika, nie może zrobić nawet admin! Przenoszenie dużych folderów znajdujących się w katalogu głównym dysku - aby wykonać tą akcję, wymagane jest potwierdzenie; potwierdzasz, wpisujesz hasło, brak uprawnień. BĘDĄC ADMINEM NIE MASZ UPRAWNIEŃ. Albo po prostu ja nie mogłem znaleźć odpowiednich opcji w panelu sterowania.

I jeszcze jeden skromny bajerek, który mnie osobiście doprowadza czasem na skraj furii - brak obsługi trybu pełnoekranowego dla aplikacji <32bit. Zapomnij o pykaniu w Wolfenstein 3D czy jakąkolwiek grę pod DOS, którą uwielbiasz - tylko przez emulator.
Źródło: victorygames.pl/forum/viewtopic.php?t=1889


Temat: HowTo - hotkeys.ini
hotkeys.ini - plik, w którym zapisana jest konfiguracja klawiatury. Z poziomu gry użytkownik nie ma możliwości edycji hotkeyów, ale dla chcącego nic trudnego :]

Plik znajduje się w folderze:

XP: C:Documents and Settings<user>Dane aplikacji*Red Alert 3 BetaProfilesDefault
Vista: C:Users<user>AppData*MicrosoftRoamingRed Alert 3 BetaProfilesDefault

Po otwarciu pliku można doświadczyć "omg wtf?", osoba kumająca jako tako angielski powinna się połapać, ale jeżeli nie wiesz o co chodzi, objaśnimy :] Ale wszystko po kolei; jak widać każda opcja ma przypisany w dziwny sposób klawisz, np. Czat głosowy ma przypisany klawisz V. Jak przypisać inny klawisz danej funkcji? Jest to banalnie proste :]
W zależności czy chcemy przypisać jeden klawisz czy też kombinację, kod wygląda inaczej, np. jeżeli chcemy mieć Widok bazy głównej na G wpisujemy KEY_G, natomiast jeżeli tej funkcji ma odp. kombinacja np. Alt + G wtedy kod wygląda tak: KEY_G ALT, to samo tyczy się Shifta i Ctrla, np. KEY_G SHIFT, KEY_G CTRL, wyjątkami mogą być znaki przystankowe które mają swój oryginalny kod (np. tylda "~" nazywa się TICK), klawisze układu numerycznego (Num 2 itp) mają kod KP4 np., nie wiem co z resztą ^^

Tyle jeżeli chodzi o kodowanie, lecz nie każdy termin jest zrozumiały dla przeciętnego fana, postaram się objaśnić znaczenie każdej z funkcji:

    AttackMove = Ruch z atakiem
    CameraReset = Reset ustawień kamery
    CameraRotateLeft = Obrót kamery w lewo
    CameraRotateRight = Obrót kamery w prawo
    CameraScrollDown = Przewinijanie widoku w dół
    CameraScrollLeft = Przewinijanie widoku w lewo
    CameraScrollRight = Przewinijanie widoku w prawo
    CameraScrollUp = Przewinijanie widoku w górę
    CameraZoomIn = Przybliżenie kamery
    CameraZoomOut = Oddalenie kamery
    ChatWithAllies = Czat z sojusznikami
    ChatWithEveryone = Czat ze wszystkimi graczami
    CommunicateWithAlliesMode = Czat głosowy z sojusznikami << przyda się kilku osobom xD
    CycleHarvesters = Skok do następnego Ore Colletora
    ForceAttack = Wymuszony atak
    ForceMove = Wymuszony ruch
    GoToNextBuildQueue = Pfff, kij go wie co to robi...
    GoToNextSubGroup = Przełącza pomiędzy kolejkami budowy (CY/WF/BAR/NAVY/AIR)
    GoToPriorBuildQueue = Przechodzi do podstawowej kolejki budowy
    GoToPriorSubGroup = Przechodzi do podstawowej zakładki budowy(?)
    GoToViewBookmark1 = Przechodzi do zakładki nr. 1
    GoToViewBookmark2 = Przechodzi do zakładki nr. 2
    GoToViewBookmark3 = Przechodzi do zakładki nr. 3
    GoToViewBookmark4 = Przechodzi do zakładki nr. 4
    GoToViewBookmark5 = Przechodzi do zakładki nr. 5
    GoToViewBookmark6 = Przechodzi do zakładki nr. 6
    GoToViewBookmark7 = Przechodzi do zakładki nr. 7
    GoToViewBookmark8 = Przechodzi do zakładki nr. 8
    OpenLoadGameScreen = Pokazuje menu wczytywania zapisanej gry/powtórki (zależy co aktualnie robimy, działa w becie)
    OpenPauseScreen = Menu pauzy
    OpenPlayerTechStore = Menu odblokowywania mocy wsparcia
    OpenSaveGameScreen = Pokazuje menu zapisywania gry/powtórki (zależy co aktualnie robimy, działa w becie)
    PlaceRallyPoint = Ustawia Rally Point (punkt zbiorczy)
    PlanningMode = Wł/Wył Tryb planowania
    PlayerPowerButtonSlot1 = 1 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot10 = 10 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot2 = 2 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot3 = 3 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot4 = 4 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot5 = 5 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot6 = 6 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot7 = 7 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot8 = 8 slot mocy wsparcia
    PlayerPowerButtonSlot9 = 9 slot mocy wsparcia
    PreferSelection = Klawisz wyboru precyzyjnego (dołączanie/wywalanie jednostek z zaznaczenia)
    QuickChatMenu = Menu szybkiego czatu (działa w becie)
    ReverseMove = Ruch tyłem
    SaveViewBookmark1 = Tworzy zakładkę nr. 1
    SaveViewBookmark2 = Tworzy zakładkę nr. 2
    SaveViewBookmark3 = Tworzy zakładkę nr. 3
    SaveViewBookmark4 = Tworzy zakładkę nr. 4
    SaveViewBookmark5 = Tworzy zakładkę nr. 5
    SaveViewBookmark6 = Tworzy zakładkę nr. 6
    SaveViewBookmark7 = Tworzy zakładkę nr. 7
    SaveViewBookmark8 = Tworzy zakładkę nr. 8
    Scatter = Rozproszenie jednostek
    SelectAll = Wybór wszystkich jednostek
    SelectMatchingUnits = Wybór jednostek tego samego typu co zaznaczona
    SellMode = Narzędzie sprzedarzy budynków
    ShowAllHealthBars = Pokazuje paski zdrowia widocznych jednostek/budynków
    SideBarAircraftPage = Zakładka Lotnictwa
    SideBarButtonSlot1 = 1 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot2 = 2 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot3 = 3 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot4 = 4 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot5 = 5 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot6 = 6 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot7 = 7 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot8 = 8 slot sidebar'u
    SideBarButtonSlot9 = 9 slot sidebar'u
    SideBarInfantryPage = Zakładka piechoty
    SideBarMainStructurePage = Zakładka budowli głównych
    SideBarOtherStructurePage = Zakładka budowli wsparcia
    SideBarSelectionRefinementPage = Zakładka zarządzania zaznaczonymi jednostkami
    SideBarVehiclePage = Zakładka pojazdów
    SideBarWatercraftPage = Zakładka łodzi
    StanceAggressive = Tryb agresywny
    StanceGuard = Tryb obronny
    StanceHoldFire = Tryb wstrzymania ognia
    StanceHoldPosition = Tryb wtrzymania pozycji
    Stop = Zatrzymanie jednostki
    TakeScreenShot = Zrobienie screenshota (zapisywane są w fol. Moje DokumentyRed Alert 3 betaScreenshots)
    ToggleFastForwardMode = Przewijanie powtórki
    ToggleHUD = Wł/Wył HUD
    ToggleRepairMode = Narzędzie naprawy budynków
    ToggleVoiceChatMode = Przełączanie komunikacji głosowej pom. globalnym a drużynowym
    UnitAbilityButtonSlot1 = Umiejętność jednostki
    Version = Kij to wie, to nawet nie hotkey x]
    ViewHomeBase = Skok do bazy głównej
    ViewLastEvaEvent = Skok do ostatniego wydarzenia na minimapie
    VoiceChat = Czat głosowy (tylko wtedy kiedy macie wyłączoną aktywacje głosem)
    WaypointMode = Tryb waypointów


Możliwe jest także bindowanie przycisków myszki (tylko dodatkowych, lewy i prawy + rolka są systemowo zajęte), ale trzeba samemu dorwać kod który odpowiada danemu przyciskowi, najlepiej będzie jeżeli odpalimy choćby demko TW i zbindujemy jakąś funkcję któremuś z dodatkowych przycisków, wtedy wchodzimy do folderu Dane aplikacjiCommand 3 Conquer Wojny o tyberiumProfiles<profil> i otwieramy hotkeys.ini, odszukujemy funkcję której przypisaliśmy przycisk myszki, kopiujemy kod i wklejamy w ini z bety, zapisujemy zmiany. Na skirmishu można zobaczyć, czy wszystko dobrze działa :]
Źródło: team.nazwa.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1791